Thursday, June 17, 2010

im to emotional last night

donno why im to0 emotional last night.,kalu pikir2 mmg setiap org akan datang dan pergi dlm hidup kita.,tp tuh la.,im the ordinary person.,tak tawu kenapa bole nangis bile sume nk pergi smbung study jauh2,.flashback blk first time knl kwng sume.,firstly adhwa.,im sory kalu everthng yg akak buat sala ke ape.,akak da anggap adhwa da mcm adek akak sndri sbb akak xde adek lelaki.,psl backup tuh.,xde niat pown nk backup sp2.,n ble awa xnk ckp ngn akak ritu.,mmg akak sedih gile.,mcm akak buat sala besa gile.,n akak mintak maaf pown awa wat bodo je.,fine.,tak sala kn adek pown.,smbung study jauh gile.,sarawak kowt.,study elok2.,linda.,da mcm my second adek.,baik ngn linda since blk GENTING..for Fariz.,ye.,aku akan cuba change my style.,tp not now la.,mungkin la.,aku akan cuba pkai baju kurung tiap ari.,haha.,walaupun aku xde koleksi baju kurung.,akan ku suruh mak aku bli baju kurung nnt.,hee.,;p.,shakir shah.,care kaw jalan wat aku gelak.,sbb mcm super model.,jai aka Jabatan Agama Islam.,asal la kaw ckp nme kaw jabatan agama islam.,mmg aku nk gelak time linda cite.,ko la badut kt tgv tuh.,kali xde ko.,aku ta gelak kowt.,ko sumpah klaka.,ko ckp elfy sorok cawan kt rambut die.,elfy.,thnx fer da ride.,msk keta ko kne ketuk kaki dlu.,ya.,remember always.,hfzl..ta tawu ckp ape.,juzt blaja elok2.,n jaga Mai ko tuh.,die comel.,mcm aku.,haa.,;p.,adib azlan.,ko mmg ske nari kn.,pantang dengar lagu.,n aku ta bole bla bile ko ckp aku botak.,adoi.,pojie.,da naik sem baru so da ta nmpak muke comel die pasni.,sory kalu slalu jentik tlinga kaw.,habit aku ske kaco org.,afif.,ko jgn slalu tido dlm bas sgt.,n pegi kje tuh jgn lupe mandi.,ko mls mandi kn.,;p,.pape pown.,kwng sume kwn lelaki yg best aku ade.,sbb aku xpena berkawan ngn lelaki sblm ni.,sbb convent gilz mmg begitu ye.,wish u all the best.,

No comments:

Post a Comment